Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

My trials increasingly nearly .. OMG

Assalamualaikum,


Wowww.. final examination untuk semesta 3 ni hampir tiba tolak tidur,makan,online semua tinggal berapa minggu je so kena buat preparation from now ,Aku paling tak suka exam sebab exam buat jantung aku rasa nak explode. hahah nak buat macam mana ?? nak ke tak nak masa tu akan tiba jua ia menentukan pointer aku untuk sem ni apa yang aku belajar selama ni ke aku banyak berangan dalam class masa lecture mengajar . . hahaha rasanya tak .. sebab nak berangan pasal apa pulak kan,kann ?? krik krik krik hahaha
Insyallah, berkat doa dan usaha kita akan berjaya . hope result untuk sem ni bertambah bagus AMIN ! bukan hanya untuk aku sorang je malah untuk students course BUSINESS INFORMATION TECHNOLOGY ..


Conversation with father and me : 
hahaha ayah selalu tanya How your study ?
Daughter : ukey je . .
Father : belajar elok-elok ukey , tak tahu tanya lecture tu, jangan diam je . . nanti sampai bila tak kan pandai ..
Daughter : yea lah kakak tahu, tapi susah lah . .
Father : biasa lah tu, belajar benda baru nanti dah lama-lama ukey lah .. ingat kena jaga pointer tu, jangan jatuh
Daughter : yea lah ..
Father : ni ayah nak tanya business information technology tu macam mane ?
Daughter : course kakak banyak pasal IT sebab IT major dalam course kakak, business hanya sampingan mcm tu lah. then, kita kena tahu semua pasal computer macam mane dia process, running, macam mane nak buat interface application dan cara programming .
Father : ouhhh.. nanti boleh lah ajar ayah, hihii =D
Daughter : hahahaha yea lah boleh jee .. 

itu lah ayah aku sentiasa tanya perkembangan pasal anak dia yang sorang ni .. pesan itu dan pesan ini, hahaha tak termasuk ibu aku lagi .. aku hanya senyum dah geleng kepala setiap on the phone dengan mereka . akak sayang ibu dan ayah, love you much both.. mereka lah semangat aku selama ini selain kawan-kawan . walaupun banyak kali aku terjatuh untuk menjadikan diri aku lebih matang dalam hidup . Doakan akak berjaya ehh .. hihihi assalamualaikum





No comments:

Post a Comment