Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

Hanya Ingin Kau Tahu ..

Assalamualaikum =))




Biar lah ini kali yang terakhir aku tulis pasal dia .. biar lah aku luahkan kat sini ukey .. Aku ingat aku dah bahagia, aku ingat aku dah gembira sebab ada orang yang sayang kan aku dan sudi berada disisi aku dalam susah dan senang dan menjaga aku tapi aku silap, aku silap menilai lagi kenapa lah aku ni mudah sangat kena tipu .. nampaknya dia gagal memanfaatkan peluang yang aku bagi .. aku percayakan dia, aku sayang kat dia, aku setia dengan dia tapi tak sangka keikhlasan aku dibalas begini .. tak tahu apa yang silapnya tapi aku tahu setiap yang berlaku ada hikmahnya aku redo jika itu memang dah ketentuan aku dengan dia jodoh tak panjang .. biar lah dia dengan kisah lama dia aku dah cuba yang terbaik dalam relay ni .. rasa macam diperbodohkan rasa dipermainkan semua rasa ada tak mampu nak diluahkan dengan kata-kata .. tak pe lah jika ini yang terbaik buat apa yang tunggu orang yang tak sudi buat apa nak kejar benda yang tak pasti .. nasib baik ada kawan yang sudi menemani dikala hati tak menentu dan berintih kesedihan .. 3 hari kau tak mesej aku langsung tak ada kabar berita call pun tak angkat aku risau sangat kalau ada apa-apa jadi kat kau , awak buat saya tertunggu .. aku tergerak hati nak baca blog kau hari tu .. wow hidup lagi kau rupanya .. setiap ayat aku baca dengan teliti dan cuba faham sebaik mungkin, setiap berkataan rasanya tak ada satu pun yang berkaitan dengan aku masa tu hanya tuhan je yang tahu apa yang aku rasa .. ni ke orang yang kononnya sayang dan cintakan aku sepenuh hati *sudah terang lagi bersuluh aku ingat dia dah berudah aku yakin tapi hampehh, kalau awak dah ada orang lain cakap , kalau awak dah tak perlukan saya cakap , bagi tahu saya jangan diam , jangan tipu jujur je kan senang .. awak buat macam ni ingat hati saya tak sakit ?? 


Kau cakap pasal hati dan perasaan ehh ?? ouhh ada rupannya ingatkan tak ada benda simple je kalau awak pandai jaga hati org , orang akan jaga hati awak .. tak pe lah aku tak nak sakitkan hati sape-sape biarlah aku yang rasa .. akhir kata kalau awak ada baca entry ni I just want to say thankyou for everthing selama 3 bulan lebih ni ,tak sempat nk sambut anniversary kita yang ke empat hahaha amboi berangan betul .. tak ada jodohkan nak buat macam mane  , halalkan makan minum saya ehh ehh , simpan lah setiap kenangan kita bersama .. saya akan merindui saat kita bergurau gelak lepak dan keluar bersama .. thanks  sebab lukakan hati saya buat kali kedua .. thanks sebab jaga saya .. thanks sebab ambil berat pasal saya .. thanks sebab pernah hadir dalam hidup saya  .. thanks bawak saya jalan-jalan tak sangka itu untuk kali terakhir kita keluar bersama .. thanks sebab sayang saya kalau pun sekadar kata-kata  .. maafkan saya selama kita bersama jika saya ada buat silap dan buat benda yang awak tak suka tanpa saya sedar  saya juga manusia biasa yang sering melakukan kesilapan tapi kalau melakukan kesalahan yang sama berulang kali nampak sangat kurang cerdik .. saya simpan semua janji awak bersama kenangan kita ukey .. pergi lah cari kebahagiaan awak, awak pun dah bawak bakal menantu jumpe mommy, dan mommy pun sukakan so tak ada masalah  .. jaga lah dia tak kesah lah dengan siapa pun yang awak pilih nanti ..


simpan lah baju yg sapa pernah bagi masa birthday awak sorry sebab baju tu besar hahaha thank sbb sudi pakai hari tu walau pun besar.. may be itu yang terakhir awak akan pakai tak pe lah simpan ukey .. saya tak mengharapkan apa-apa lgi biar lah ia berakhir disini tak perlu diungkit kisah kita .. bnyak lagi saya nk cakap tp biar lah saya simpan sorang .. saya tak salahkan awak may be awak ada alasan sendiri mcm yg awak ckp kat saya hari tu sebab family eh bukan sebab mane-mane perempuan ?? ukey saya faham baik kan saya sebab tak salahkan awak walaupun ia punca dari awak #curang , eh maybe bukan curang saja nk kenal-kenal je ann ann cepat betul hati berubah tak pe lah hope awak happy that’s all thankyou maaf jika ada terkasar bahasa 0-0 ukey

Semesta 3 banyak kenangan
Masuk semesta baru aku bukak buku baru kehidupan baru dengan orang baru ekkk ??? hahaha
Wah panjang jugak aku type patutlah jari letih semacam kalau dalam karangan bahasa melayu agak agak dapat A tak ?? 

maaf saya tak mampu jadi pasangan yang baik untuk awak , awak boleh dapat lebih baik dari saya .. dah jumpe nanti saya cuma nak pesan satu je jaga lah dia baik-baik.. saya akan belajar belupakan segala-segalanya yang berkaitan dengan awak thankyou sebab pernah singgah dalam hati saya .. tabah lah wahai hati .. be strong it gonna be ukey as soon as posibble .. amin
Ditulis Oleh : Fatin.

No comments:

Post a Comment