Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

first day:)


yeah saat nie,saya amat malas nk tekan keyboard
sbb tadi pagi-pagi dah pegi dataran merdeka,penat kena berdiri tegak
kemudian disebelah petangnye pergi balai bomba untk sesi latihan terakhir
utk pertandingan esok hari di dataran merdeka
penat dy..tlg jgn dipersoalkan..sememangnya anggota badan ini terasa sengal-sengal
tp saya gigihkan juga jari-jemari nie utk tatapan korang semua(^.^)

ehem....
first day saya dah lambat ..kenapa??
sb semua kadet yang menyertai raptai tu kena ad kat sekolah sebelum pukul 6..
tp saya pukul 5.50 A.M baru bangun dari tidur,
bley plak terlajak tidur,huhu
kang-kabut saya dibuatnya,tp masib baik tk kena tinggal dengn bas,
klo tk mahu menangis kat situ jgak,
ukey dah smpai tu,
pada permulaannya,semua kadet diminta beratur kat dataran utk sesi raptai..
selama 1 jam 30 minit,cuba korang tinggikan imaginasi bayangkan macm mane keadaan saya pada mase tu..NAUZUBILAH

tp time nk balik tu best,hehe..ad sorang abg kadet nie nk ambik gambar gan saya tp saya malu..segan semua pandang,
dengan muka malunya saya terus masuk dalam bas,:)
nk tahu tk kat sane saya ad gelaran baru..

nk tahu,
sabar tunggu besok ukey,
harap korang semua dapat bersabar:)

2 comments: