Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

sambutan hari bomba 2011,kl

hye.. (^_^)
nie entri bru untuk hari ini,ukey masih cerita yang sama mcm entri sebelum nie,
dan ia merupakan yang terakhir BERSAMA MENCEGAH KEBAKARAN 2011 kat dataran merdeka..memang happening gile..sepanjang laluan bangunan ABDUL SAMAD ditutup
kemudian,dipenuhi dengan kenderaan bomba untuk dibuat pameran..
macam-macam aktiviti yang diadakan seperti kawat formasi,lakonan semasa kebakaran pun ditunjukkan,macam mase mereka bekerja serta lengkapan diri
untuk selamatkan mangsa..dan semasa acara perbarisan muka kita orang masuk dalam tv1 hihi,korang ad??
jangan jelous:)

selain anggota bomba dan kadet bomba dari sekolah lain,pelacong pun ramai yang singgah,utk ambil gambar,jd kita orang terpaksa lah menjadi model semantara
wah,terpaksa ke???hihi kita orang mmg macam nie klo jumpe camera..

kat sane kita orang ambil bahagian dalam kawat menyelamat,huhu actually klo tk kita orang dapat johan tp kita orang terpaksa akur dengan keputusan
pengadil..jd kita dapat tempat kedua..nk tahu kenapa??sbbnya kita orang tk melepasi kon,hebat tak kita orang dengan catatan mase 32.2 saat..
tetapi penat memang penat..mungkin tk ad rezeki nk menjadi johan,tp papew pon semua ah buat yang terbaik..BETUL TAK
ehem nk tahu cerita tk??
ukey meh sini dekat sikit..
td kn ad orang mintk number saya,muka dy bley lah tahan,tk silap dy dari sekolah baitulmal:)*gedik
tp saya bagi FB je, ukey lh tu kan,..
dannnn..
ad lagi sorang nie,dy bukan kadet sekolah mungkin dari institusi kodd..
nk belanja saya makan ice crem..tp saya buat tk layan je..*cehhh belagak
institusi yang same yang tanya name saya tu,ingat lagi tk??
post yang sebelum nie..nama gelaran BARU saya MELATI:)ingat
hah dy tp bkn orang yg sama betanyakan nama saya tu,tp kawan dy
shhhhhh!!! jgn bagi tahu orang lain tau,nie rahsia kita ukey,JANJI

sekian untuk hari nie,saya dah penat nk tidur dulu,
bye:)

No comments:

Post a Comment