Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

sudah tertulis

hai kepada mereka yang sedang membace page nie..


----------------------------assalamualaikum------------------------------



suka tengok blog aku nie---"dan aku juga dah lame tak update blog nie..pejam celik pejam celik aku sudah tamat persekolahan 2011...yes aku berjaya jugak tamat zaman sekolah menengah dengan penuh kesabaran---------"
tiba-tiba jadi rindu pulak pada zaman persekolahan dari sekolah tadika hingga ke sekolah menengah...zaman yang penuh keseronokkan yang manis untuk dikenang...detik bersama kawan-kawan yang bermacam-macam kerenah dan ragam..haha tak kering gusi bila ketawa dan saling bertukar-tukar cerita..memang best..
tp bila dah meningkat dewasa nie masing-masing dengan haluan masing-masing..ada yang fikir nk sambung belajar,ad yang nk keje untuk poket money..


tp aku nie kalau nak sambung belajar pun mungkin dalam bulan 6 atau 7 bagi lepasan SPM..sementara tu aku nk buat ape ekk?? fuhh bosan duduk kat rumah tak tahu nk buat ape..kalau nk kerje pun ukey juga tak ada lah aku kebosanan kat rumah tu ..asik bangun,mandi,makan,tengok tv,tidur..rutin yang same setiap hari..nanti lah masih dalam perbincangan ,ayah cakap selesaikan satu-satu dahulu apply permohonan untuk sambung belajar dulu baru boleh kerja..


sekian,setakat nie sahaja..harap terubat sikit rindu kamu dengan penulisan fatin nie..ahaha*sila muntah dengan sopan-santun sekiranya ad yang mula loya
bye..

No comments:

Post a Comment