Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

Nervous lahh..

hai assalamualaikum :)

aku dah lama tak update apa-apa entry kat belog aku ni.. aku bukak belog aku ni tengok apa-apa yang patut je tapi lepas tu aku signout balik.
 *no fucntion 

 lepas habis belajar form5 ni aku malas nak berfikir dengan membuat karangan kat dalam ni..aku nak rehatkan
otak aku ni..tp setelah bebulan-bulan aku menyepi mesti ada yang mula rindu nak baca post aku..
*hehe kenyit mata sikit (-.^)

haih sekarang kosinterasi aku tergangu nak berfikir dengan bunyi yang bising kat sebelah meja laptop aku ni..pencemaran bunyi betol lah
 *mini akurium yang muat kan 2 ekor ikan..yang aku beri mana hyper dan active ahaha ..bila didekatkan jadi hyperactive yang sedang bermain kejar-kejar dalam satu akuarium atless tak keseorangan mcm tuan dia sekarang..seronok je dorang main tanpa fikir apa-apa dan ada masalah =.=" last-last redahnya pula dinding mini akuarium tu..
haih tak benjol ke kepala tu karang tak pasal-pasal kepala tu betukar jadi kepala ikan flowerHORN..sabar je lah

ukey balik cerita yang asal aku nervous sebab tak lama lagi aku dah nak sambung belaja..kawan aku kebanyakkannya dah mula belaja kat ipta, ipts,form6 dan poly-teck mengikut course masing-masing..
harap nanti berjalan dengan lancar semuanya.. tak ada ke tak kawan aku kat sane nanti SEDIS betol..maklumlah aku ni ada sedikit masalah nak berkomunikasi dengan orang yang aku tak kenal..kritikal betol masalah aku ni
insyallah it gone be ukey..

No comments:

Post a Comment