Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

About feel

*muka control ayu aku nampak mcam ada lesung pipi je bila tengok gambar ni 

hai , assalamualaikum semua ...rindu kat aku tak? aku rindu kat korang semua. ukey hari ni aku tak tahu nak merepek apa kat sini *kerut dahi ,bibir muncung ke depan macam itik macam mana lah agaknya muka macam tu tapi jangan terkejut kalau ada yang berjaya buat muka macam yang aku cakap kan tadi,mungkin muka dia lebih kurang macam nie lah ..

ohh tidak mati aku kalau kawan aku nampak aku kutuk muka *Boyfriend kesayangan dia nie

sebenarnya aku sudah agak lama tidak mengupdate entry dalam new post aku. mintak maaf aku sekarang nie sudah bergelar maha siswi kepada sebuah kolej *Poly-Tech Mara &nb
sp;di kuala lumpur.aku masih baru ditempat itu baru semesta pertama dalam Diploma
memang agak sibuk sekarang ni sebab exam final tinggal lagi sebulan lebih je, nak siapkan assignment, siapkan lab work , buat revision subject untuk menjawab soalan kuiz dalam class .. tapi alhamdullilah ada assignment berkumpulan dan lab work yang sudah dihantar 
thankyou pada cetot,fiza dan nabyla  sebab bersama-sama menyiapkan tugasan
masa jamuaan raya kat kolej 

ramai betul, semua berkumpul dalam satu masa 
kat situ kita dapat lihat macam-macam telatah student KPTM memang BEST hari tu penonton dihiburkan dengan pelbagai aktiviti
lelaki segak mengayakan baju melayu masing-masing , perempuan pulak ayu bila memakai baju kurung semua cantik-cantik belaka

*sebenarnya nie muka keletihan dan sedang kelaparan sebab kedai makan semua dah tutup

sedang menantikan waktu untuk ke class malam .. nasib baik superdaddy aku ambik
aku suka belajar kat KPTM sebab dia besstttttt ~
nk study betul-betul nanti dapat sambung kat luar negara
CITA-CITA mesti ada

with lucture computer *cantikkan 

with wanie she wearing bajukurungmoden colour green
say peace at camera~

that all about today
ada kelapangan saya menaip lagi          
FATIN NADHIRAH'S          

No comments:

Post a Comment