Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

Bersama teman

hai assalamualaikum people



hari ini aku keluar bersama kawan sekolah menengah dulu.. sebenarnya ramai lagi yang aku ajak keluar hari ini tapi masing-masing ada hal .jadi tinggal kami bertiga je huhu..  
lelaki yang kat sebelah aku ni bakal jadi doktor ,hujung bulan 9 ni dia akan pergi ke RUSIA untuk melanjutkan pelajaran degree kat sana.. CAyaaaaa lah kau beb,aku tumpang gembira..hope kau berjaya boleh lah kalau aku sakit nanti kau tolong ubatkan aku.. dapat diskaun sikit *Harga member


gurl kat sebelah aku ni pulak kawan aku dari aku form 1 sampai lah sekarang .. saya kau ketat-ketat

plan kita orang just nak tengok movie je kat Berjaya Time Squre .. sampai kat tempat movie tu semua tak tahu nak tengok cerita apa then aku suggest untuk tengok cerita Resident Evil Part 5 . then dorang cakap ukey . harga tiket untuk seorang berharga RM 13.00..*untuk 18 tahun keatas sahaja tauu

aku tengok movie tu best sebab aku dah tengok cerita to dari part 1 sampai lah part 4 jadi aku faham jalan cerita dia .. yang kawan aku ni cakap *Cerita apa ni fatin ?? jadi apakah yang patut aku jawab ?
ukey abaikan yang penting aku enjoy
cerita tu banyak part yang membuat aku terkejut ~ nak jatuh jantung aku dibuatnya

*shopping

after tengok movie kita orang jalan-jalan .sempat lagi aku menghabiskan duit bershopping



sebelum balik singgah CoolBlog ..order honeydew my favourite untuk basah kan anak tekak yang kering~
memang coolll

Nantikan post yang seterusnya...
thank you for reading my writings

2 comments: