Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

16 MAC 2013

say Hai to all my reader,

aku tak tahu nak cerita dari mana dulu , hari ni aku keluar dengan kawan aku dan ditemani oleh cousin aku yang lagi baik hati .. haha
ukey hari ni kita plan nak pergi berjaya time sqare . selalunya aku mengunakan perkhidmatan awam iaitu LRT tapi hari ni ada driver yang sudi menghantar pergi dan balik tanpa mengenakan sebarang cas ..

ukey then dah sampai sana kita orang pergi tengok tiket yang dulu ada cerita apa yang best yang akan menjadi pilihan . DONE ! movie yang menjadi pilihan hari ni "THE LAST EXORCISM 2" (horror movie) pada 2.10 p.m , haha ukey fine aku duduk tengah tengah antara mereka haha takut punya pasal .. seram jugak kat sini fatin ada sertakan view trailer untuk korang tengok ..

melekat jugak lah popcorn combo yang aku beli tadi kat muka takut punya pasal .. HA HA HA 
Next,kita orang pergi makan kat MCD kat sungai wang, hmm sebenarnya tak nak makan sebab sakit perut yang TERamat sakit tapi kena PAKSA  ukey fine burga double cheese and oren juice menjadi pilihan yang akan memenuhkan ruang perut aku .. capital A yang belanja ..
then, kita orang pergi main bowling kat timesquare .. seronok habiskan masa dengan mereka .. haha memang kelaka
before balik kita orang singah minum kejap kat Q bistro .. hujan pulak kesian kat capital A kebasahan dek hujan yang mula turun sebab nak ambik payung kat dalam kereta dia .. lepak sebentar sementara nak tunggu hujan berhenti .. 
sorry tak dapat sertakan gambar kerana phone buat hal .. have a nice day 


Writting by :  fatinnadhirah ^^

No comments:

Post a Comment