Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

6 Days

Assalamualaikum.

Hari ni hangout dengan Mr.E watching movie * warm bodies 
cerita zombi tapi kelaka seram pun ada jugak sweet pun ada jugak nice combination ,kita suruh dia temankaan kita rajinkan dia ? katanya baru sweet .. jadi drive tanpa gaji hari ni .. hahaha dia ni memang kelaka, saya rasa Mr.E kita mesti tengah stalker blog kita ni kan .. haaa~ kita tahu ,nampak tak yang saya tengah mengumpat pasal awak ni, hahaha *joke 
apa sengih sengih ?? suka lah tu =D
saya nak awak tahu yang saya sedia terima segala kelebihan dan kekurangan dalam diri awak, yang penting awak sekarang bersama dengan saya  sweet tak ?  urmm, saya harap, awak pun dapat terima segala kelebihan dan kekurangan yang ada dalam diri saya .. kita perlukan masa untuk kenal hati budi masing masing tapi saya rasa awak cepat belajar pasal saya .. hahaha yea lah Mr.E dapat agak mood Mrs.F tengah sedih ke gembira ke apa-apa je lah yang berkaitan dengan emosi dan perasaan bila Mr.E tengok muka Mrs.F dia, hahaha agak agaknya kat dahi aku ni ada tertulis yg aku gembira atau pun tidak atau sebaliknya
Mr.E cakap aku suka buat muka,katanya comel,hahaha... tu kelaka dan aku pun tak tahu kenapa aku suka buat muka , then dia pun akan terikud-ikud memek muka yang aku buat .. hahaha setiap pertemuan pasti dia akan capture gambar untuk dibuat kenangan katanya , bak kata "yuna : setiap gambar ada lagu" tapi bak kata "fatin : setiap gambar ada kenangan" hahahaha

i will there for you, stay by your side and try make you happy hold your hand
#no secret between us


Mr.E belanja perfume ni katanya hadiah couple =)
thankyou Mr.E... 

sweet moment
saiz8 & saiz 5
hahaha.. 
sekian ...

No comments:

Post a Comment