Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

Open The New Books With Him

Assalamualaikum,





sebenarnya malu nak luahkan kat sini takut ada yang dikenali yang membacanya,bukan apa segan lahhh nak cakap sebab apa lagi ..haha ukey hari ni (18.03,2013) aku telah menamatkan zaman single aku bersama Mr.E
hahaha cukuplah sekadar nama Mr.E tu adalah nama Short Form class pertama nama si DIA yang akan aku gunakan kat sini je ukey ..

agak lama jugak aku mengambil masa nak buat keputusan ni dan dia sedia sabar untuk menunggu keputusan daripada aku .. dah lama dia mintak, untuk aku izinkan dia masuk ke dalam hati aku ..
pada mulanya aku tak nak terima sebab biar lah kita kawan je .. sebab aku tak nak rosak kan hubungan sebuah persahabatan tapi Mr.E cakap semuanya akan okey kalau kita buat berbincang jika ada masalah ..  Semesta 2 ni aku satu class dengan Mr.E .. yang peliknya nama je satu class tapi tak pernah bercakap dan bertegur sapa dalam class ,  aku ingat lagi masa semesta 1 kelas kita orang tak sama dan pada waktu ada subject agama je kita orang akan combine class 1 and 2 .masa tu tak kenal dia kenal pun masa dia follow twitter aku then dia tegur dulu .. dari situ lah kita orang start conversation dari twitter ke message ..
first time cakap dengan dia face to face masa aku mengadu kat dia yang aku dapat jaket kolej saiz XXL ukey ,saiz ayah aku tahu tak haha memang tak lah aku nak pakai tapi terpaksa ambik jugak sebab dah tak ada saiz S or M .. sedih kan then Mr.E punya baik hati nak tukar baju dengan aku sebab dia dapat saiz kecik

conversation messaging:

Me : ehh , tak pe ke nak tukar jaket ni , i punya saiz XXL macam mane you nak pakai nanti ..
Mr.E : tak pe , lagi pun kalau tak boleh pakai, i nak simpan buat kenangan .. haha

keesokan harinya first time nak jumpa face to face semata-mata nak tukar baju tu je .. sama tu dia tengah teman kawan dia buat hafazan .. aku nervous wehh !! hahaha
yang tak boleh bela Mr.E baginya aku baju t-shirt kolej .. baju jaket elok kat badan dia masa tu .. haha
aku pun tak sure aku cakap pasal t-shirt or jaket kat Mr.E .. *funny moments

masa aku dan Mr.E banyak dihabiskan bersama sejak belakangan ini .. asalkan ada masa after class kita orang akan pergi makan before dia hantar aku balik rumah masa mid term sem 2 .
First this sem Mr.E ajak jumpa lepak sama kat jusco maluri kat #MCD makan ice-cream. Second kat #KFC . hahaha ..  Mr.E jealous bila aku buat muka dia pun sebok nak tiru dia cakap baru nampak sweet.. haahaha macam macam

well This is the day, I received him in my life ..
Mr.E : can u be my wife ?
Me : I do ..
( nampak tak terpengaruh dengan filem orang barat =D )


i'm your ,i will be stay by your side forever and believe you .. 

 i will love you and try my best for you




No comments:

Post a Comment