Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

Teringat zaman kecik dulu

First of all i want to say Assalamualaikum and haii to all my reader,

ukey mengikutkan time table aku hari ni ada Proficiency English dan kena buat forum, gap selama 5 jam after class pagi dan aku dok bertapa kat kolej untuk menghafal forum bersama teman yang dikasihi ..

lepas tu tiba tiba sakit perut sememangnya aku akan mengalami situasi macam tu bila aku rasa nervous yang terlampau .. well, aku cuba nak tenangkan diri dengan mendengar kawan aku nyanyi dia pun sama je dua kali 5 dengan aku takud sebenarnya,takut gagap masa forum nanti aduh macam lah miss tu makan orang je kalau tersalah cakap .. kawan aku ni sememangnya peminat setia ziana zain . . tah macam mane aku boleh teringat masa kecik dulu dalam umur aku dalam lingkungan 6 0r 7 tahun aku memang minat gila dengan lagu anuar zain *Keabadian cinta sampai aku rakam lagu dia guna tape kaset masuk je dalam kereta ayah aku akan pasang lagu tu nyanyi sampai lah aku tertidur .. dah lama tak nyanyi lagu tu rindu ~ pada zaman kecik dulu nak beli ais cream sampai tertinggal dengan van sekolah .. hahaha banyak sangat kenangan zaman sekolah .. funny moment please bring it back..


Selembut bicara
Sehalus sentuhanmu
Layangan pesonamu
Tak mungkin ku lupa
Jelingan pertama
Nan indah penuh makna
Akan kusahut cintamu itu
Bersama kita menuju bahagia
Takkan lagiku sendiri
Kasih yang berlabuh kini
Terasa keabadian cinta kau beri
Mungkinkah daku bermimpi
Sebahagia begini
Ini bukan (nya) ilusi
Oh kasih
Seindah irama
Gemersik suaramu
Mengalun sepiku yang merindu
Akan kusahut cintamu itu
Bersama kita menuju bahagia
Tuhan merestui
Bahagia begini
Kasihmu nan suci


best kan lirik dia .. hihi

No comments:

Post a Comment