Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

Mengapa, mudahnya hatimu mendua


Assalamualaikum . .



jika teringat tentang dirimu
berlinang air mata
ku rindu saat-saat bersamamu
kasih sayangmu padaku
Kini kau  bukan milikku
dan berakhir sudah cintaku
biarkan saja hatiku bicara
ku masih  sayang padamu
aku selalu mendoakanmu
agar kau bahagia
bersama dirinya selamanya
mengapa mudahnya  hatimu mendua
ku lapangkan dada walau aku terluka
semoga bahagia bersama dirinya
karena kau telah memilih dia
betapa sakitnya apa yang ku rasa
tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
semoga ku bisa tuk melupakannya
karena ku masih mencintainya


Kadang kadang apa yang kita rasa tak semuanya kita mampu luahkan dengan kata kata walau pun Nampak macam mudah je. . pelikkan ?? Tapi itu lah, apa yang kita rasa tak semua orang akan faham apa yang kita rasa .. bagi orang benda tu Nampak simple je  tapi tak bagi kita,it so complex n dificult sebab kita yang lalui semua  .. kenapa ye ?? saya tak akan marah awak kalau awak cakap benda yang betul dengan saya tapi saya agak kecewa juga bila saya dapat tahu awak mula menipu dan berahsia . . saya percayakan awak tapi bila saya dah percayakan awak ,  awak buat macam ni kat saya. Maaf, saya juga seorang manusia ada perasaan ,bukan robot .. saya mula tak faham dengan sikap awak sejak kebelakangan ni .. bila saya tanya kat awak, saya ada buat salah ke ? awak cakap tak ada plak .. so finally saya tahu jugak 

lebih mengejutkan semuanya hanyalah sekadar lakonan dan penuh dengan kepura-puraan awak sendiri cakap kat perempuan tu awak bersama dengan saya cuma nak hilangkan rasa sakit hati je dengan pempuan tu .. saya ingat awak betul betul sayangkan saya suka saya ikhlas terima saya seadanya tapi ....

saya ingat balik apa yang pernah awak cakap kat saya dulu .. awak minta izin kat saya supaya awak dapat cintakan saya sepenuh hati awak ,dan awak berharap saya ada cinta sejati awak ,

setiap saya ingat janji awak pada saya dulu hancur hati saya bila dapat tahu perkara yang sebenar .. awak cakap awak hanya sayangkan saya seorang you my only one ,  i'm never lied to you mu sweetheart, i never cheated with you and i will not, TRUST me i keep my promise with you awak janji tu semua dengan saya .. tapi sekarang mane semua janji awak tu pergi ?? terima kasih sebab bahagia kan,  dan menghabiskan masa dengan saya dulu sepanjang kita bersama walaupun sekadar lakonan , insyallah saya takkan lupa ..awakkk .. saya rindukan awakk yang selalu ada untuk saya.. hmmm .. betul awak dah tak sayangkan saya ?? 

maafkan saya sebab tak mampu nak bahagiakan awak dan jaga awak .. 
Goodluck with your final exam next week .. all the best

No comments:

Post a Comment