Followers


hye!welcome to my blog..dan jgn lupe follow sekali,tau ?? thanks :)

luka 2

Assalamualaikum ,

*Head Up, Be Strong, Fake Smile 
 Hari ni semua dah jelas hari ni saya nekat nak tanya semua soalan yang dah lama saya nak tanya pada awak , ingat nak call awak may be untuk kali yang terakhir nak dengar suara awak dalam tempoh kita bersama tapi awak tak nak angkat.. it ukey Finally, awak mengaku jugak awak still contect Ex awak , hati awak masih pada dia dan awak juga masih sayang pada dia .. tapi kenapa sekarang baru nak mengaku haha teringat masa saya nak terima awak sebagai penjaga hati saya, bila kita dah genap berkawan genap setahun tapi tu cuma alasan saya sebab saya selesa berkawan dengan awak je sebab saya tak nak hancurkan hubungan persahabatan tapi awak yang beria-ia nak bersama dengan saya , rupanya semua ada udang disebalik batu .. awak nak couple dengan saya sebab awak cuma nak sakitkan hati dia je sebab dia buat awk jealous layan lelaki lain .. dan awak couple dengan saya sebab awak nak tunjuk pada dia yang awak jugak mampu hidup dan bahagia tanpa dia walaupun hati awak masih ada pada dia waktu tu .. nampak tak yang saya kat sini mangsa keadaan .. dan cara awak nak break pun *kita break eh  macam tak ada apa apa yang berlaku dah lah tak mintak maaf langsung, bertambah bengkak hati ni dibuatnya , lepas awak demam seminggu tu saya banyak makan hati dengan sikap awak, saya diam je walaupun hati saya hanya Allah je tahu sakit dia macam mana , takpe lah saya dah redho dengan takdir saya yang jodoh saya tak panjang dengan awak .. saya akan simpan setiap kenangan kita bersama insyallah terima kasih , halalkan semua makan minum saya ukey , harap awak bahagia dan Allah memudahkan segala urusan awak *BeAGoodBoy jaga diri .. mulai detik ni saya akan menjalani kehidupan saya tanpa awak
harap semua baik-baik sahaja lepas ni dalam relay ni saya bnyk belajar supaya tak mudah percayakan orang


Rasa sebak bila teringat balik masa ni .. adakah ini pun fake jugak ?? tah lah saya tak tahu ia lahir dari perasaan awak ke bukan , saya berdoa lepas saya bangun esok pagi semuanya akan kembali normal dan mula belajar untuk melupakan awak perlahan lahan macam mane awak mula berlajar untuk lupakan saya bersama dengan peredaran waktu
tabah lah wahai hati , be a goodgirl masih ramai yang sayang kan saya, saya tak akan keseorangan kat sini
hope suatu hari nanti awak jumpa someone yang boleh bahagiakan dan menjaga awak tapi yang pasti bukan saya lagi
bye,

Sekian,
FatinLadym

No comments:

Post a Comment